Botaniska.

har haft finbesök i helgen i form av mamma och pappa, vilket har inneburit en hel del turistande. vi tog bland annat en tur till de stora växthusen i botaniska trädgården (som jag förövrigt älskar), och vandrade runt ett tag (länge) mellan allt grönt. ibland behöver man liksom lite tropisk luft för att klara av ytterligare en skolvecka.
 
har dessutom något annat roligt att berätta, nämligen att jag och min finaste vän sara har fått jobb i frankrike i sommar! hurrahurrahurra! i en månad ska vi bo uppe i bergen för att sköta om gäster och hästar på ett b&b, och jag kan inte tänka mig ett bättre tidsfördriv.
 
och avslutningsvis skulle jag vilja påstå att den nya kameran är till stor belåtelse, och väl värd en månads knäckebrödsätande. 

Kommentarer
Postat av: kirsty

åh så bra!!! :) puss!

2014-02-09 @ 23:23:01
Postat av: j

men vad roligt! puss på dig <3

2014-02-10 @ 07:26:52
Postat av: Amanda

men fy vad roligt!!!! saknar dig puss.

2014-02-10 @ 11:46:26
Postat av: Frida

ERA JOBB!!!!

2014-02-10 @ 19:35:17
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback