Find a piece of grass that's green, and take this chance to write your closing scene.

 
 
senaste tidens bra saker:
- trängas i en liten lägenhet tillsammans med fjorton andra personer. äta indiskt, baka äppelpaj och improvisera fram en märklig hårdrocksversion av bä bä vita lamm.
- hitta finaste springrundan genom lövträdsalléer och hästhagar.
- baka och fika och skratta massor i korridorköket.
- skypea länge med den där som befinner sig alldeles för långt bort.
- vara på roligaste sittningarna där alla går all in med utklädnaden.
- spela mer badminton och spontanöva racketteknik tillsammans i sovrummet.
- plugga inför tentan på tisdag och ha många bra plugg-/lunchdejter.
- bli visad till nya, vackra platser.
- planera kommande fester/utflykter/middagar/bruncher. det kommer bli en fin höst!

Kommentarer
Postat av: j

bra grej det där skype. och bra låt ^

Svar: har ju turen att ha vänner som skickar bra spellistor ^
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2013-09-30 @ 20:32:14
Postat av: Frida

Jag saknar dig varje gång jag ser mina vimplar (dvs varje dag) eller när någon pratar om södra sverige!!! Eller när jag tänker på svenskakursen. osv osv osv. Älskar att du uppdaterar så duktigt nu, ska genast in och läsa ikapp mig.

(Jaaaa visst blev hon ännu snyggare?!!?)

Svar: Men åhhhh! Ska försöka ta mig till Göteborg snart så att vi får skvallra ikapp! Och mina vimplar hänger också uppe som en mycket bra påminnelse.
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2013-10-19 @ 23:36:17
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback