BUDAPEST

om 16 dagar åker jag hit med min bästa. en hel vecka bort från allt illamående och all magkatarr och allt turnéplanerande och allt annat som fått mig att endast orka ligga i min säng den senaste tiden. ingen som rycker i dörrhandtaget eller som våldgästar rummet när man glömt låsa (för det är ju så när man delar hus med sina klasskompisar, och det är väl mysigt mesta delen av tiden) när man egentligen bara vill vara ensam men inte förmår sig att säga det. inga läkare som klämmer mig på magen och sticker sina nålar i mig så många gånger så jag knappt har något blod kvar i ådrorna till slut, och sedan egentligen bara gissar sig fram till vad jag ska få för medicin för att kanske eventuellt må lite bättre. inga stressande föräldrar eller släktingar som ringer och frågar hur man mår (även om det bara är av omtanke, jag vet) för det är alldeles för dyrt när man är i budapest. budapest. om 16 dagar.

Kommentarer
Postat av: d

åh. fantastiskt <3

2013-01-23 @ 10:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback