Traditioner, utflykter och hej då Karlstad.

sommarsverige övergår återigen till standardsverige och här är några högvattenmärken från den senaste tiden:
hade sommarens mest satsade picknick med hembakade kakor, cupcakes, ost, kex, jordgubbar, cider, sallad osvosv. är liksom fortfarande mätt.
åkte traditionsenlig pool på älven från skåre till karlstad. det tog FEM TIMMAR pga motvind!! som tur var är alla i poolsällskapet relativt lättroade och vi höll humöret uppe med ordlekar och pepparkakor. (joels bild)
en liten bit av göteborg kom till karlstad en helg, och för en gångs skull var det jag som hade bäst koll på omgivningarna! vi hängde vid älven, åt sushi och glass samt råkade hamna mitt i en möhippa.
klippte av mig sommarslitet hår och var nöjd med det.
var på diverse utflykter med familj och släktingar. sommarvärmland alltså <3
 
och IMORGON flyttar jag till lund! har packat, fixat, pysslat och blir omåttligt taggad varje gång jag läser igenom höstens litteraturlistor. detta kommer bli bra!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kommer sakna dig kompis

Svar: och jag dig, jättemycket. kom hit i höst!!
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2013-08-28 @ 08:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback