detour.

jag tog bilen hem efter bion igår. som jag brukar, jag tar ju bilen mest hela tiden och överallt nu för tiden. när jag kom till skåre kände jag inte riktigt att jag var redo att komma hem än. det var så skönt att vara helt själv, både i bilen och ute på gatorna. så istället för att köra rakt svängde jag vänster. sen svängde jag höger, sen svängde jag vänster. jag åkte runt och runt. sen åkte jag till ilanda. allt var svart och trots att det fanns gatulyktor slog jag på helljuset då och då för att kunna se någonting. jag hade ingen aning om vart jag var, men till slut såg jag den. där stod den, på höger sida om vägen. bakom ett träd. framför ett staket. jag backade tillbaka och körde fram igen, närmre den här gången. det var nummer ett - vm. min första friska karlstad-kontroll i år. sommaren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback