för att jag inte har något annat att säga

imorgon är det. elva månaders-dagen. imorgon är det också högskoleprov. konstig dag. vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig och inte förvänta mig.
ganska konstig dag idag med. jättebra dag egentligen, tills jag kom hem. det brukar vara så, men idag vändes verkligen humöret helt upp och ner på en minut. om jag haft en bra dag brukar jag ändå orka hålla humöret uppe de få timmarna jag är hemma på kvällen innan jag går och lägger mig. men ibland förstörs allting.
och på måndag åker fyra av mina bästa vänner till köpenhamn. känns lite som att man blir lämnad ensam kvar i regnet, trots att det fins typ sextiotusen andra i karlstad. det är väl mest för att jag inte har några andra planer än att plugga på lovet som det känns konstigt. men det kanske är bra. att inte ha det.

hittade dock mitt vårterminsschema och det förgyllde väl min kväll lite.


Kommentarer
Postat av: G

Skall du skriva högskoleprovet?

Bra jobbat! Jag har gjort det!

Ta det bara lugnt och metodiskt så skriver du det med glans: )

Det finns två lediga kusiner o f&f här om du vill ha lite sällskap till veckan.

Kram

2011-10-29 @ 10:18:31
Postat av: Olivia

Men hallå, jag är ju kvar... (haha)

2011-10-29 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback