jag har...

...varit på rhodos en vecka med familjen.
...varit i stockholm hos syster och hjälpt till att skapa ett hem i hennes nya lägenhet. vi gjorde ett långt besök på ikea och jag fick en ny byrå YES.
...myggbett över hela kroppen sen igår kväll. och jag kommer nog knappast klara av att hålla ögonen öppna när jag läser i historiaboken (som förresten är martins och som är jättekonstig.....). men jag älskade att åka på en spontantripp till uno och sen grilla på sandgrundsudden när jag trodde att jag skulle sitta hemma och plugga hela dagen.

Kommentarer
Postat av: j

åh, mysigt! <3

2011-06-04 @ 15:04:01
Postat av: sara

<3

2011-06-04 @ 23:04:43
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback