a hard rain's gonna fall.

jag har fem bloggar bland mina bokmärken i safari. dom dagarna jag har väldigt tråkigt har dom bloggarna väldigt många sidvisningar. och väldigt sällan har det hänt nånting alls på hela dagen, hur många gånger jag än trycker.
idag är en sån dag. jag har suttit hela dagen och skrivit om hur bob dylans låt kan kopplas till hur samhället var då den skrevs, och egentligen är det jag skriver helt totalt galet och fel... jag har lyckats påminna mig själv om det ibland, och då har det enda rätta varit internet.
imorgon har jag och ida spelning i björneborg. inte jättestorslaget, men kul ska det bli. sen är det sommarlov, för sen har jag inget mer jag behöver känna press inför. på en vecka, sen börjar sommarjobbet. men sjukt kul i alla fall.
nu ska jag fortsätta skriva om kubakrisen, sen är jag äntligen klar med detta och ska unna mig själv en varm kopp te och en fin film. kanske tänder några värmeljus på min nya byrå också, bara för att...

det här har jag också gjort idag, på en av mina väldigt många pauser från kukhin.
sannes i mitten. jag ska ha min på antingen samma ställe som första bilden, eller som sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback