Äventyr.


Jag, Johan och Joel packade våra cykelkorgar fulla och gav oss ut på äventyr längs landsvägarna.

Första stoppet gjorde vi vid en sjö där det skulle finnas vattensalamandrar och länets största population av paddor. Vi såg inte ett enda djur...

Johan klättrade upp i ett träd för att se bättre eller för att visa sig hardcore (detta vet man aldrig riktigt).

Vi villade bort oss på små grusvägar långt bortom civilisationen (inte ens GPSen visste vart vi var) och hittade världens sötaste lamm som jag ville ta med hem i cykelkorgen.

När vi blev hungriga och hade hittat vart vi var igen satte vi oss på en äng och åt vår matsäck.

Lite såhär var vår utsikt. Så fasligt vackert!

När vi hade lekt färdigt bland hösilagebalarna, gav vi oss ut på vägarna igen och den här gången hittade vi hur bra som helst!

Cykelgänget kom hem oskadda och en aning trötta i benen...

Kommentarer
Postat av: j

jag gillar min självutlösarbild skarpt. och jag tror att lunchen var höjdpunkten på resan.

2011-08-17 @ 23:45:02
Postat av: a

haha bilden på johan och joels huvuden ägde! joel ser ut som att han kommer ut ur sockerbiten :D

2011-08-17 @ 23:56:42
Postat av: beciell

VILL DU HA ENKLA SHOPPINGPENGAR?? Samla poäng genom att delta i undersökningar och annat kul! Poängen växlar du sedan in mot ett RIKTIGT presentkort som du får hemskickat från tex H&M (jag fick precis ett kort på 150 kr hemskickat) bli medlem här, helt gratis och tjäna pengar att shoppa för enkelt! http://www.gratismakeup.se/?r=191211

2011-08-17 @ 23:58:34
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej

2011-08-18 @ 10:02:28
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: o

HAHA, jag tänkte exakt samma som dig amanda! :D kulkul!

2011-08-18 @ 23:23:56
Postat av: Maja

Vad härlig den första bilden var!

2011-08-26 @ 13:08:41
URL: http://mla-photography.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback