Dadaism.

I kultur- och idéhistorian har jag lärt mig att konst ska vara provocerande. Därför väljer jag, med risk för att stenas, att visa upp dessa bilder som tillsammans bildar kollektionen som jag har valt att kalla "...okej...". Varje verk är såklart omsorgsfullt gjort med en tydlig tanke bakom...

Detta första verk har jag valt att kalla "Säg inte att det där är en brownie?!" Ansiktsuttrycket talar för sig själv...

Denna bild har en mer graciös tappning. No name.

Vilken känsla! Man kan riktigt höra festautanförkonsumiTorbyenfredagkväll-skrattet. Fint.

Och sist, mitt absoluta favoritverk med samma namn som utställningen...


Kommentarer
Postat av: O

jag gillade det i alla fall. Det var helt maxat.

2011-04-17 @ 21:33:00
Postat av: hej jag heter joel.

det här fick mig att skratta. älskar dom verkligen, allihop, fast första är bäst.

2011-04-23 @ 23:13:36
Postat av: j

snälla utveckla det är konceptet och gör slag i saken (kan man säga så?)! fota mer roligt på oss och gör en utställning av det!

2011-08-17 @ 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback