Jag drömmer om att...

...bo i Göteborg med plingande spårvagnar och härliga människor i underbara Haga.
...köpa en gammal polaroidkamera och gå runt timmar i sträck med den runt halsen.
...sitta på ett mysigt café och skriva dikter om slingriga gator och pojkar med fina ögon.
...dansa hela nätterna och inte märka hur ömma fötterna är förrän solen börjar gå upp igen.
...stå längst fram på konserter och sjunga och dansa, skratta och gråta bara för att man känner sig så ung. Befriad.


Jag vill baske mig högst upp på den där stegen. Jag ska dit.

Kommentarer
Postat av: a

jagvilljagvilljagvill.

2010-11-09 @ 17:12:54
Postat av: Anonym

jag drömmer om att äta upp joel om han inte slutar vara så mumsig på alla bilder!

2010-11-09 @ 20:09:11
Postat av: L

meh, cred till fotografen eller?

2010-11-09 @ 21:32:36
Postat av: Lauritzkristin

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-01-13 @ 14:53:49
URL: http://lauritzkristin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback