Från april.


Sedan sist har jag:
 
- tagit många långa pluggpauser i solen, helst i kombination med somrigt tilltugg och gulliga klasskompisar
- varit i Oslo och tittat på spännande arkitektur, fotograferat till våra projektarbeten och suttit på dyra barer om kvällarna
- hängt ännu mer med tidigare nämnda gulliga skåning, som sedan en tid tillbaka dessutom har äran att titulera sig min pojkvän
- köpt en enkelbiljett till Kanada, vilket känns så himla spännande men också lite jobbigt med tanke på föregående punkt
- fotat ungefär allt som är blommigt och rosa och fluffigt
- gått på diverse smutsiga svartklubbar i Malmö och inte riktigt kunnat bestämma mig för om jag gillar det eller inte
- firat Valborg 22 timmar i sträck
- varit febrig och inte orkat göra annat än att titta på Twin Peaks i sängen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback