Diverse höstutflykter.

okej, så hösten går uppenbarligen rätt mycket ut på att jag fotar saker jag eller någon annan har i handen. förutom detta innebär denna mediokra årstid mest att jag har förkylningsmaraton med mig själv som ende medtävlande. och att jag längtar ivägivägiväg till någonstans jag inte vet var det är (än), bara för att slippa allt himla mörker. i brist på tid och pengar att resa för passar det dock utmärkt att göra dagsutflykter runt i skåne, vilket vi trots allt har varit ganska duktiga på. vi har bland annat varit på hasselnötsexpedition i utkanten av lund plus bakat bullar (med extra mycket kardemumma mmm) att ta med till en vandringsled utanför båstad.
 
i övrigt har jag en ovanligt bitter dag idag, kanske mest för att jag totalt har tappat rösten vilket förvandlar varje samtal till en märklig charadlek. mina klasskamrater roar sig med att komma på hur jag ska gestalta "metabolism" och "historiematerialism" på morgondagens seminarium - tål helt klart att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Frida/Dezdemona

Det är så roligt att läsa din blogggggg!!!

2014-10-14 @ 10:16:55
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Frida

Fast trist att du är sjuk! Krya på dig allt vad du kan.

Svar: Taack! Mådde genast bättre efter dina skvalleruppdateringar härom dagen!
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2014-10-14 @ 10:17:26
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback