Sedan sist.

stressar lite för mycket för tillfället, och hinner inte riktigt med mitt eget liv. det är mycket som är roligt dock! varvar sociologiska teorier med förmannajobb, fester, sena sitta-och-prata-kvällar, reseplanerande och frukost på sängen. bilderna ovan är från diverse parkhäng och cykelutflykter.
 
skrapade för övrigt ihop mina surt förvärvade (nåja) sparpengar och köpte en fullt fungerande systemkamera, eftersom min förra så att säga ligger lite på sin dödsbädd. vi (jag och nya kameran alltså) känner inte varandra så bra än, men jobbar på det här med relationen. tror hur som helst att det kommer bli bra så fort det finns mer än lera och gråa åkrar att fota.

Kommentarer
Postat av: kirsty

tycker det ser ut att gå ganska bra redan! ;) puss det blir skype snart!

Svar: Men det här är ju eeeefter bilderna är redigerade ;) såklart det blir, PUSS
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2014-01-27 @ 00:32:35
Postat av: Frida

Men åh bra med ny kamera. Ser fram emot allt bloggande som kommer ske ;)

Svar: Så höga förväntningar får du inte ha! ;)
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2014-01-27 @ 07:11:30
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback