Akvarellfärger, mångfald och ett nytt år.

sedan sist har det alltså hunnit vara både jul, nyår och en liten bit av 2014. förutom det relativt uppenbara (julmat, fyrverkerier och alldeles för sena filmkvällar), har jag bland annat gjort detta:
målat diverse julklappsetiketter och kort. hade varit avslappnande om mina föräldrar inte enbart ägt saxar för högerhänta.
hade ett kärt återseende med diverse färger och penslar som jag inte lyckats få med mig vid flytten. nu väntar bara det spännande projektet att åka tåg till lund utan att allting smetar ut sig...
manifesterade för mångfald, mot rasism tillsammans med cirka 3000 andra. finaste och bästa stämningen!
gick på oräknerliga promenader och önskade att vädret skulle hålla sig precis såhär bra till nyårsafton. det gjorde det givetvis inte, men med knytkalas, spel och bästa vännerna blev kvällen ändå perfekt.
 
och nu är mina veckor i karlstad snart slut för denna gång. på söndag åker jag söderut för att spendera mina sista lovdagar tillsammans med lundabor jag tycker om, samt påbörja den där slutuppgiften som jag kanske eventuellt redan borde ha börjat med. nåväl. nu ser vi till att 2014 blir fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi måste ses 2014!!! Så fina bilder för övrigt, och jag roas av dina saxproblem.

Svar: Det måste vi!!! Ska försöka ta mig till Göteborg inom en hyfsat snar framtid! <3 Tack och bock, fast inte lika mycket ang saxen....
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2014-01-02 @ 21:19:58
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback