Engångsgrillar, studenter och fyrverkerier.

min kamerasladd och jag befinner oss för tillfället i olika städer, men jag har ändå lyckats dokumentera några få händelser med hjälp av mobilen. såhär:
de sista dagarna i göteborg spenderades lite här och var med olika vänner. en kväll lastade vi en cykel med massa bra mat och hade picknick vid havet.
vi planerade framtida resor tillsammans, diskuterade sorgliga filmer och tipsade om läskiga tv-serier. när solen började gå ner gick vi tillbaka genom kohagar och längs grusvägar.
råkade spontanköpa en håkan hellström-biljett och hade världens bästa kväll på slottsskogsvallen tillsammans med 27 000 andra. tappade bort varandra i publikhavet, men lyckades hitta tillbaka med hjälp av lite tur, en hemmagjord flagga, såpbubblor och några hjälpsamma göteborgare.
tog tåget till karlstad och åkte såklart till favoritudden för att grilla. älskar det här med att grilla, men har en tendens att äta så långsamt att resten av min mat hinner bli bränd... mitt sällskap (johan och sophie) har dock aldrig haft några sådana problem.
förberedde min brors studentfirande och fick läskföretaget att utöka sitt sortiment enbart för hans skull.
stod på första parkett när det var dags för utspring (lägg gärna märke till IT-Lennart i fönstret - sällan har en man varit så nöjd med sitt kabeldragande)! på vägen hem från studentfirandet fick jag dessutom ett bra samtal med jobberbjudande i göteborg under sommaren! lämnar alltså karlstad snart igen och flyttar tillbaka. lite blandade känslor över detta, fast mest - HURRA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback