Märkligt, fint och smått kaotiskt.

från veckan:
- haft försenat födelsedagsfirande med vegetarisk restaurang, paket och bra sällskap.
 
- tillbringat stora mängder pluggtid i det vi numera kallar Ångestens Högborg (tidigare F-korridoren). återberättat gymnasieminnen och längtat efter äppelpaj när motivationen varit extra låg.
 
- mottagit många sms från en 25-årig snickare/konstnär från Varberg på grund av en felaktig siffra. till en början trevligt, men efter att ha diskuterat filosofi, retorik och pizza (?) i två dagar började han spåra ur. så när han frågade om jag var barfota, sa att han tyckte fötter var mysiga och undrade om jag kunde beskriva mina, svarade jag att "de är håriga, har sju tår och är i storlek 46". han har inte hört av sig sedan dess.
 
- spontant hamnat bland palmer, paraplydrinkar och färgade ljusslingor en lördagskväll. ville aldrig mer gå ut i snålblåsten.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså, så himla bra svar!!

Svar: Haha, tack!
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2013-04-07 @ 21:42:27
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback