hej du det var ju ett tag sedan...

tiden rinner. vi har haft skrivarverkstad i skolan, pressen att skriva har både blivit värre och bättre, så jag vet inte riktigt vart jag står just nu. just nu ligger jag i och för sig i min säng... så trött är jag.

jag flödeskriver på kvällen. det lärde vi oss i alla fall, och det äger. ös ut allt du känner och har i bröstet på ett pappet så kan du plocka ut guldklimparna och använda i låtskrivandet. ni kanske får läsa några guldklimpar här någon gång.

det är mycket på insidan just nu som jag vill skriva om, mycket som måste bort. men jag kan inte, vill inte att någon ska höra, inte ens jag själv. och hur ska man skriva när man inte vet riktigt vad det är som måste ut?


Kommentarer
Postat av: debora

<3

2012-09-26 @ 14:59:50
URL: http://deboranilsson.blogg.se/
Postat av: G

Hej
Kan du inte skriva önskelistan ????

G

2012-09-27 @ 01:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback