fråga mig igen för jag börjar tro på mitt ord - "klart att ensam vill jag va"



sängliggandes. hur vet man om man har feber utan termometer? förnekar även detta. ska tvätta ikväll, väldigt spänd på hur det ska gå.

i drömmen skrev han ett brev. han ville vara med mig. hur vet man om någon vill det? hur vet man om man själv vill det? i drömmen var jag lycklig, i alla fall för en stund. betyder det att jag ska sluta försöka förstå och bara låta det vara? för att det kommer sluta olyckligt........


Kommentarer
Postat av: G

Fler med ont i halsen förstår jag.. hör till när skolan börjar.Fryser fast man har alla filtar och kläderna på sig , då brukar febern vara på väg.Men egentligen vill vi bara kolla om du hittade tvättstugan :-) O har börjat att komma hem med tvätten- det tycker vi är fusk.. Krya på dig.

Svar: jajjemän, halsen känns men febern kom nog aldrig riktigt... haha ja detta var faktiskt min andra tvättid, så jag börjar lära mig nu ändå. ja det tycker jag också är fusk! kram :)
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2012-09-11 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback