(och han säger att han aldrig har träffat någon tjej som mig, men hur vet jag att han inte säger så till alla?)

 

 

 

 

han har stickig skäggstubb som mitt hår kan fastna i (men resten av huden är alltid sval och slät). han har fullt av små födelsemärken på ryggen (och ett lite större vid höger skulderblad). han är vänsterhänt precis som jag, vilket gör det nästan omöjligt att vinna över honom i tumkrig (men jag måste försöka ändå). han har en grop mellan nyckelbenen som är som en skål (fast jag har ingen sådan - det har han undersökt). han ryser om jag drar med fingertopparna från hans nacke ner längs ryggraden och när han sover rycker han till med jämna mellanrum (tillräckligt för att jag ska vakna). han har både orwell och dostojevskij i sin bokhylla (och harry potter-böckerna, som han dessutom har läst fyra gånger).

allt är alldeles för bra för att kunna vara sant och egentligen förtjänar han tusen gånger bättre än mig (men det verkar han inte inse).


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får inte tänka att han förtjänar bättre, lova det!

2012-11-09 @ 15:26:05
URL: http://slitet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback