helg


igår åkte vi först till kusin filips konfirmation i kristinehamns underbart fina stadskyrka.
åt sedan fruktansvärt god mat hemma hos dem och pratade riktigt mycket värmländska. särskilt sara.
katrin var också där, och när jag begav mig hemåt hade jag en balklänning i baksätet.

sedan åkte jag direkt till pingstkyrkan i karlstad och till unity. jag hann nästan i tid. som vanligt.
där var det en fet kväll med tävlingar, lovsång, dansmattor, fika och goa människor.
även om elin var sjuk och vi åkte hem "tidigt" var det en superbra kväll.

jo, juste. det låg ett brev på min säng när jag kom hem från edsvalla fredagkväll.
tog ett tag innan jag vågade öppna det.
men det var ju tur att jag gjorde det till slut.

Kommentarer
Postat av: Kirsty

HERREGUD!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D <3

2012-05-13 @ 19:26:05
Postat av: L

men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! <3

2012-05-13 @ 20:08:25
Postat av: j

HURRAGRATTISAHIMLAROLIGT!!! <3 <3

2012-05-16 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback