allt jag vill är att vara med er

jag har precis tittat på high school musical 3. jag vet inte riktigt varför, men av någon anledning kände jag för något roligt och lättsamt att se på. av en helt annan anledning blev det något helt annat än roligt och lättsamt. jag kunde inte hjälpa att känna igen mig i hur de ska ta studenten och inte vet om de ska få träffa varandra igen, eller vart de ska ta vägen. jag insåg hur mycket jag verkligen behöver och älskar mina vänner och hur fruktansvärt ledsamt det egentligen är att om bara några månader kommer vi inte alls träffa varandra varje dag.
jag är rädd för framtiden, för den känns så tom och stor och så läskigt nära.

Kommentarer
Postat av: L

jag vet, jag är också så himla rädd. men jag tror att det kommer bli bra ändå, det brukar bli det liksom... <3

2012-01-05 @ 23:04:33
Postat av: El

Studenten kommer vara den mest lyckliga och vemodiga dagen på samma gång tror jag! Är också lite rädd....<3

2012-01-06 @ 14:44:55
Postat av: j

jag har svårt att hitta något positivt med studenten. men det blir väl kul...

2012-01-06 @ 20:33:49
Postat av: feli

jag vet precis hur det känns. Men dom där allra allra närmaste finns ändå alltid kvar. Det gör inget om man inte ses varenda dag, även om det är det enda man vill, dom finns alltid där och du blir glad bara av att tänka på dom. Det är fint.

2012-01-14 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback