mest för att ni ska ha något att läsa

idag har jag varit på mitt första av två (tre?) intagningsprov till folkhögskolor.
ingesund. i arvika. det ägde.
träffade asgött folk och min audition gick ändå ganska bra.
lärde mig en rolig kanon också. ett halvår tidigare och glee club hade varit trötta på den vid det här laget.

nu ska jag träffa elin och gå på musikal på sundsta.
kanske dags att göra sig i ordning, den börjar sju.
sen ska vi hem till min fina syster (som var mitt mentala stöd idag) på 21-års fest.
kul. imorgon blir det örebro och balklänning och sedan samuel ljungblahd. tjihoo.

Kommentarer
Postat av: j

om man säger "ljungblahd" på engelska låter det som "youngblood".

2012-04-22 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback