imorgon.

fem paket fetaost, ett och ett halvt kilo pasta, en liter vispgrädde, ett komma två kilo godis, ett komma sju kilo bananer, trettio ägg, tolv och en halv liter läsk, fyra päron... ja, imorgon blir det kalas så det står härliga till! Då kommer mitt hus vara fyllt med en en massa människor som jag tycker så fantastiskt mycket om, och jag längtar! Det känns så fint att tänka på att jag kan kalla alla dessa underbara personer för mina vänner.
Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Vi ses imorgon allahopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta underbara dig!

2011-09-29 @ 22:14:37
Postat av: hh

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!

2011-09-30 @ 04:20:58
Postat av: L

jaaaaaaa, födelsedagspepp! pax för de trettio äggen!

2011-09-30 @ 10:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback