på begäran.



i mitt huvud finns just nu typ bara en sak: JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ MUSIKALEN!!!!!:D

manus som inte alla gillar men som får mig att rysa för det är så coolt, folks känslor vs. det som blir bra?, auditions till rollerna!!!, TID, hur ska vi hinnaaaaa?!?!?!?!, vem gör vad?, låtarna som antingen äger eller suger, dolda citat i manus...... ALLT!!



OOOOHHH, och jag längtar till sommareeeen!!!!!:D:D:D:D sol, fräknar, bad, spela, mysa, grilla, ALLT!!:D


ja det är väl det, bara att konstatera: detta är nog det ovärdaste bloggandet evah, men väntar man på nåt gott, så att säga... i sinom tid, mina vänner, kommer ngt värt att läsa (dvs nästa gång lisa eller amandah bloggar).

medans ni väntar kan ni ju kolla på en bild:)




jag och pappa, glada i hågen och med solen i ögonen:) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söööööta.....

2011-03-30 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback