nåt gammalt, nåt nytt...

jag har suttit och läst igenom alla gamla blogginlägg vi har skrivit. från det allra första i augusti till det här under. och jag tror, att om jag inte själv skrev den här bloggen, skulle jag nog vara en som följer den stenhårt. i och för sig så gör jag ju redan det. blir superglad om någon av dom andra två har gjort ett inlägg.
det var skönt att läsa om alla gamla händelser som man glömt bort, och se alla fina bilder från dom. fast det var jobbigt också, att läsa alla inlägg som jag skrivit, som får mig att minnas att jag inte har varit mig själv på så himla länge. alla inlägg om hur jobbigt det var att se henne som den hon var den sista tiden. jag vet inte om det kanske hade varit bättre om jag vetat då vad jag vet nu. om jag då hade utnyttjat tiden bättre. fast kanske inte. det hade kanske bara varit värre, för att jag hade vetat att det skulle ta slut så snart.

det här skrev jag den tjugosjunde november:
det är bara någon månad kvar.
vart är dom där jävla pusselbitarna?
dom som skulle göra mig hel igen.
göra allt bättre igen. göra henne bättre igen.

två dagar senare skrev jag:
det var inte ens en månad kvar.

det kanske inte är det bästa att läsa allt det här nu, med tanke på hur jag har mått idag.
men jag får försöka koncentrera mig på att komma ihåg dom bra inläggen, om alla dom roliga stunder vi har haft ändå.

Kommentarer
Postat av: L

och fler roliga stunder kommer vi att ha, puss! <3

2011-03-14 @ 21:04:52
Postat av: G

Kram på dig du goa tjej.Man gör alltid så gott man kan. Det man inte vet,det skall man inte ta ut i förskott.Det mår man bara dåligt av. Du gör alltid så gott du kan och då kan man gå rak i ryggen och veta att man duger för den man är.

Kram

G

2011-03-15 @ 00:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback