tomt.

känner mig så himla ensam. min bästa vän håller på att försvinna för att jag är dum i huvet och rädd och bara säger fel saker och inte vet vad jag ska göra. det känns liksom... på kemin... töntigt ordval, men det är inte alls samma nu som det var för tre veckor sedan bara för att jag förstör allt. jag bara förstör det bästa jag har.
jag har ingenstans att ta vägen, för hemma känner jag mig inte hemma. hon har liksom varit mitt hem den senaste tiden. och dom enda som brukar kunna hjälpa mig igenom sånt här är i stockholm och i himmelen, och det är alldeles för långt bort just nu.
vill bara försvinna under...

Kommentarer
Postat av: sara

älskade du

2011-07-18 @ 22:44:15
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det tror jag inte stämmer. Jag tror att hon älskar dig lika mycket som du älskar henne!



Annars har du ju alltid mig vettu! <3

2011-07-19 @ 10:02:02
Postat av: Maja

Åh.

2011-07-21 @ 12:50:32
URL: http://mla-photography.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback