when i'm falling i'm at peace.

istället för att plugga fysik...
- äter jag pepparkaksdeg.
- läser jag harry potter 2.
- lyssnar jag på vår fina chokladbollslista.
- tar jag pauser ibland och gråter lite smått. främst för att jag hatar det mesta just nu, men även glädjetårar för att jag får träffa olivia imorrn. och då känns hjärtat inte riktigt lika trasigt längre.

jag tror, eftersom jag vill ha fåglar på väggen när jag och pappa gör om mitt rum, att jag ska ha den här bilden på väggen då. den kanske hjälper mig att drömma om att flyga och falla genom luften, istället för om att slå i marken.

Kommentarer
Postat av: L

älskar bilden och älskar dig. och chokladbollslistan såklart!

2011-01-19 @ 20:28:26
Postat av: Anonym

Verkligen en jättefin bild!

2011-01-20 @ 20:01:51
Postat av: Olivia

åååh, finaste Amanda! :) <3<3<3<3<3

2011-02-03 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback