Mitt 2011.

Jag har funderat en del på nyårslöften och det kommande året lite i allmänhet. Hur jag vill att det ska vara, vad jag vill göra och sånt, allt för att det här ska bli det bästa året någonsin. Lite såhär kanske...?


Jag vill ha galet många photoshoots och ta mångamångamånga bilder. På allt möjligt.

Jag vill ligga i gräset och ha picnic, prata och bli brun som en pepparkaka.

Jag vill vara barnslig och inte bry mig ett dugg om att jag fyller 18.

Jag vill gå barfota tills fotsulorna är svarta och bada tills fingrar och tår blir till russin.

Jag vill leka och skratta tills magen gör ont och man nästan svimmar av syrebrist.

Jag vill åka till världens bästa Västkusten där vattnet är salt och kinderna fräkniga.

Jag vill äta jordgubbar och fruktsallad i massor bara för att det är det absolut godaste jag vet.



Jag vill kunna gå ut och bara hjula eller göra en kullerbytta utan att ha fem lager kläder på mig som tar emot.

Blir det såhär, kommer 2011 vara ett toppenår, utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kors och tvärs. utan att tveka.

fint som sjutton. till och med arton, snart.

2011-01-02 @ 16:59:14
Postat av: Sophie

Ååh, och jag vill uppleva allt det där med dig Lisa! ;)<3

2011-01-03 @ 22:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback