drömmar om ingenting

inatt drömde jag om honom. han sträckte sin hand mot min, rörde lätt vid den, och flätade sedan ihop våra fingrar. han kom ännu närmre och lade sin andra hand lite lätt vid min midja. och så bara var vi. jag såg på hans fina ansikte, och andades hans doft. och han såg rakt tillbaka på mig. sedan blev allt lite suddigt, som om jag hade solen i ögonen och jag minns bara värmen från hans hand hot min högra handflata, som spred sig i hela kroppen. sen vaknade jag, och jag kan ärligt säga att det var den bästa dröm jag någonsin haft. jag ville stanna i solen och värmen för evigt.

det som jag inte förstår är varför jag drömde om just honom. jag har aldrig tänkt på honom på det sättet, så jag undrar om det kanske är mitt undermedvetna som försöker säga mig något. och såklart hoppade det till i magen idag när jag såg honom i skolan, och allt jag kunnde tänka på var hans hand i min. konstigt ögonblick, som försvann ganska snabbt. det är nog bara min hjärna som driver med mig, och imorgon kommer det nog vara precis som vanligt.

kanske.

Kommentarer
Postat av: Ida

Känns som att jag måste ringa dig ikväll?

puss

2011-02-01 @ 13:39:05
Postat av: a

äntligen K.det var på tiden

känns som att du har lite att berätta ja

2011-02-01 @ 18:14:17
Postat av: L

sleep over snart eller?

2011-02-01 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback