två fina.

jag kommer att sakna dom så mycket, en har redan åkt och en åker imorgon. dom är snälla och gör mig glad, och ibland tror jag att dom inte förstår hur mycket dom betyder för mig; hur glad jag blir av att se dom. och när dom pratar med mig och säger snälla saker, så jag tror på att dom faktiskt menar vad dom säger. just sådana personer betyder otroligt mycket, och man ska ta vara på dem. så, chile och nz, ta väl hand om dom, men märk väl att ni bara har dem till låns! för det enda som gör att jag inte gråter hinkar är att jag vet att jag kommer att få dem tillbaka.


jag hoppas och tror att de kommer att ha det bästa året någonsin, och önskar dem all lycka i världen! <3

Kommentarer
Postat av: alma

KIRSTY! <3 du är så fantastiskt fin och jag tycker så himla mycket om dig. när jag var hemma i lugn och ro tittade jag på kortet igen och blev så himla glad att du har lagt ner dig så mycket för min skull! kommer verkligen sakna dig. du är som ett litet lyckopiller, man kommer till dig och får lite extra eneregi av ditt glada humör. usch, gillar inte tanken egentligen att inte ses på så länge. men vi får tänka att det kommer bli desto bättre när vi väl ses. jag hoppas att ditt år hemma kommer bli underbart! puss och kram fina vän

2011-02-23 @ 23:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback