jag sökte ständigt efter hjärtats guld.



jag hade tänkt att ta en massa fina bilder i helgen. för att ge den lilla skaran som läser vår blogg ett fint smakprov på vad som väntas nästa vecka om man kommer på musikalen med NVES2 (i samarbete med ESDT2). men det blev inte riktigt så. fick aldrig riktigt tiden att plocka fram kameran ur väskan för det var hela tiden något annat som skulle göras. men jag tänkte att jag kunde berätta lite roliga och fina grejer som hände ändå.

- louise lyckades aldrig sjunga stämma i samma mikrofon som mig, för hon började bara skratta
- en ljudkille visste knepet till hur man skulle få gratis varm choklad ur maskinen i lärarrummet
- vi var totally layed-back på purple rain. mitt solo sög dock
- vi kom på precis hur vi ska "äntra scenen" så som riktiga rockstarz gör
- jag och johan halvt sprang halvt halkade till och från mcdonken. mums
- bolis var där. alltså inte på donken...
- dazed and confused är så bra så jag knappt kan sitta still av all gåshud jag får
- sólveig tog på en av kändisarna på scenen.....WOW

nu har jag ont i huvet och somnar nästan på tangentbordet. imorrn ska jag ha med mig öronproppar.

Kommentarer
Postat av: k

TAGGA!! :D

2011-02-06 @ 23:19:28
Postat av: Flis

ååå Bolisen!

2011-02-09 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback