Våren 2011.

Vi fortsätter med årets andra årstid, som såg ut ungefär såhär:

Jag såg på underbart vackra filmer som den här av Xavier Dolan och tänkte att man borde gifta sig med en fransk skådespelare eller så.

Jag började skriva mycketmycket och tecknade på kvällarna innan jag skulle sova. Uppslaget ovan handlar om min vän Joel.

Kalendern var inne i sin kladdigaste period någonsin. Slutproven klumpade ihop sig innan sommaren och alla hade panik över fysiken som ingen kunde.

Ibland tog vi oss ändå tid till andra saker än derivator och kolkedjor. Det Stora Bullbaket var en av höjdpunkterna och jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv...

I mars byggde vi kojor av filtar och madrasser i min källare och sov mer eller mindre i en hög. Olivia var såhär pigg morgonen efter.

När det började bli varmare och ljusare hängde jag och Johan en del på Liljekonvaljeberget. Här var vi upptäcktsresande, åt årets första glass och jag blev kramad på när jag var ledsen.

Annars längtade vi mest efter sommaren och planerade festivalbesök, picknickar och cykelutflykter, fast beslutna att göra sommaren 2011 till det mysigaste någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback