Vi säger att det är vår, okej?


Vi spenderade kvällen på en av våra favoritplatser, av oss kallad "Liljekonvaljeberget", mest för att vädret var för fint för fysik och matte.

Där fanns ännu inga liljekonvaljer, men knopparna började slå ut och smultronbladen kikade fram under det vissna gräset.

Med femton varma grader, behövdes varken vinterjackor eller vantar och man kunde till och med stå still en stund och bara njuta utan att frysa om tårna i tygskorna.

Bra, mysig kväll (även om mitt ansiktsuttryck säger något annat men jag försvarar mig med att någon snodde min kamera, att jag inte var beredd och att jag ser filosofisk ut). Nu ska jag återvända till verkligheten.

Kommentarer
Postat av: a

åh va mysigt. ni är snygga.

2011-04-07 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback