infinity

förlåt.
förlåt för ikväll.
jag vet inte riktigt varför, men jag orkar bara inte.
skit.
jag klarade inte av att le och skratta med er trots att jag egentligen ville.
det gick bara inte.
är så sjukt rädd att förlora er. för ni är nåt av det finaste jag har.
finaste jag haft.
men det är så kallt på insidan.
det är så tomt utan henne.
mest vill jag bara att hon ska lägga sig bredvid mig i sängen.
hålla om mig.
torka mina tårar.
kyssa min kind och viska "allt kommer bli bra. jag kommer alltid vara här".
men jag är så rädd att hon inte alltid kommer vara där.
och jag vill inte alls tänka tanken.
och jag vill inte förlora varken henne eller er.
inte nån.
för jag skulle inte överleva.
det skulle inte gå.
nu gråter jag också.
fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-09-26 @ 14:24:46
Postat av: Anonym

vi älskar dej mer än du förstår. och kommer alltid att göra.

2010-09-26 @ 14:29:15
Postat av: k

jag älskar dig jättemycket och kommer aldrig lämna dig! <3

2010-09-26 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback