festis.

jag har världens finaste lillasyster!

lova: vilken färg på festisen vill du ha?
amanda: vilka olika färger finns det att välja mellan?
lova: det finns rosa och det finns lila.
amanda: hmm... men då kan jag ta en rosa.
lova: okej, jag tror att det bara finns en rosa.
amanda: jaha, men vad vill du ta då?
lova: jag har tagit en rosa, men jag kan se om det finns en till rosa.
amanda: okej, vad bra.
lova: annars tar jag en lila till dig då?
amanda: ja, visst.

två minuter senare öppnas dörren igen.

lova: det fanns ingen rosa till dig. så jag tar en lila till dig då.
amanda: okej, det blir bra.
hon stänger halvt dörren men kommer tillbaka in.
lova: jag kan åka till affären och köpa en rosa till dig en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis!

2010-09-12 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback