no dawn. no day. you've left me in the dark.



är ganska kluven. det är så mycket som är jättebra, och jättefint. men det är samtidigt så mycket som är så sjukt tungt. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. eller jo, jag tror det. och jag vill åka dit. åka ner. åka nu. åka bort. åka fort. åka. punkt. eller bara ligga kvar under täcket hela dagarna. gömma mig där under. där det är varmt och tryggt. där jag känner till allt. alla sömmar i lakanet. det är så mycket okänt här uppe. så mycket som jag inte vet hur jag ska hantera. hur jag ska göra med. som bara förvirrar och förstör allt. les temps qui glisse sont un salaud. vill bara att det ska bli som förut. klarar inte av det längre. jag gör verkligen inte det.


Kommentarer
Postat av: k

antingen så klarar vi oss eller så går vi under, men vi kommer att göra det tillsammans. <3

2010-10-18 @ 22:09:22
Postat av: L

håller med min rosa vän. puss.

2010-10-19 @ 09:31:54
Postat av: j

håller med hon som håller med sin rosa vän. imorgon ska du få en kram. <3

2010-10-19 @ 18:36:07
Postat av: Anonym

det känns inte som att vi kommer klara det, men någonstans så måste vi. vi kan sova under samma täcke någon natt, eller någon dag när det känns för tungt? <3

2010-10-19 @ 23:08:15
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback