jag ska vässa mina armbågar.

ögonen är svullna efter att ha gråtit mig till sömns. jag hatar det verkligen. hatar hatar hatar. det går inte ens att få bort det från tankarna. om ni är trasiga kommer jag aldrig bli hel. vill att jag ska vakna upp och inse att allt bara har varit en jävlig mardröm. men det var igår det blev verkligt. när dom satt och pratade i soffan. jag fattar inte hur jag ska överleva. om hon dör. allt kommer falla isär. jag kommer falla isär. kommer inte kunna röra mig ur sängen. kommer känna mig tom och bara vilja gräva ner mig i jorden. jag kommer dö.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill se dig snart så att jag kan få pussa och krama på dig. Ska vi fika någon dag? <3

2010-10-30 @ 00:54:03
Postat av: a

appselut. har skitmycket plugg, men det måste vi klämma in någon dag ändå <3

2010-10-30 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback