10 frågor.

Blev utmanad av Frida att svara på tio frågor, och eftersom hennes önskan är min lag kommer här ett inlägg på begäran:
 
1. Om du fick uppfinna din egen tjänst, hur skulle arbetsbeskrivningen se ut?
Hmm, kanske en rubrik i stil med "vi hjälper dig fatta dina ångestframkallande, megaviktiga framtidsbeslut"? Har många gånger önskat att någon bara kunde bestämmaaaaaa saaakeeeer ååååt miiiiiiggg.
 
2. Hur och var vill du bo när du inte pluggar längre?
Drömboendet vore att dela ett kollektiv med diverse roliga personer och massa gulliga djur! Var spelar mindre roll, men gärna någonstans där november är lite mindre dystert.
Kanske inte Notting Hill, men husen är ju åtminstone odystra där.
 
3. Visa en bild av dig själv som du gillar! (selfies for life <3 )
Terminens första hemmafest! Det var 70-talstema och jag var pepp!
 
4. När blev du riktigt arg senast och varför?
Igår faktiskt. Jag var trött, hungrig och hade sovit dåligt, han var på oförskämt gott humör och försökte kittlas.
 
5. Vilken mapp i din dator skulle du minst av allt vilja att någon hittade och tittade i? (Och varför?)
Den där alla dagboksanteckningar och noveller sedan waaaaay back ligger samlade. Vågar knappt läsa själv ju.
 
6. Vad gör du när folk beter sig som idioter?
Argumenterar svindåligt och kommer på allt smart jag borde sagt i efterhand.
 
7. Berätta om den roligaste fest du varit på!
Jag var på en mycket rolig 25-årsfest i lördags! Vi var sjuttio personer som åt mat, lekte lekar och dansade från sju på kvällen till fem på morgonen. Sara var där och vi skrattade så himla mycket åt internskämt, jag kände mig fin och bra i min klänning och jag pratade länge med en inspirerande kille som fick mig att spontansöka spännande kurser till våren :)))
Ett festligt gymnasietillfälle <3
 
8. När gjorde du sist något som gjorde dig stolt?
Har samlat in och delat ut massa kläder till EU-migranter denna höst till exempel.
 
9. Berätta om din sämsta högtid!
Alla hjärtan dag måste väl ändå vara djävulens påfund? Singlar ska känna sig otillräckliga för att de inte har en partner och är en i ett förhållande ska en känna sig otillräcklig för att dagen aldrig blir tillräckligt romantisk. Typiskt kass högtid alltså.
 
10. Om du skulle dö idag, vad skulle du vara mest besviken över att inte ha hunnit med?
Så himla trist att dö när november nästan är slut, känns som en genomlidit allt i onödan då ju... Men okej, svarar samma sak som på fråga 2. Plus vill hinna resa runt och klättra upp på några fler berg innan det tar slut.
Avslutar med en glaciärvandring från i somras.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men så sjukt bra svar ju! Har också samma mapp som min den-här-får-ingen-se-och-fortsätta-leva.

2014-11-29 @ 11:49:33
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Britta

Bra svar på viktiga frågor.

2014-11-29 @ 17:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback