Kebnekaise.

fjällvandringen var fantastisk på alla sätt och vis - känner mig nog sällan så lugn som när jag får vara ute såhär dygnet runt. vårt vandringsgäng på sju personer utökades dessutom till nio under veckans gång, och efter oräknerliga timmar kortspel och kalla tältnätter känner vi trots allt varandra rätt bra. längtar redan ihjäl mig efter nästa gång det blir dags att packa ryggsäcken!
men först är det nog dags för lite vardag, har blivit alldeles för bortskämd med nya upplevelser den senaste tiden. jag är tillbaka i lund och har väl lite halvt flyttat in hos personen ovan. efter nästan tre månaders flängande känns det ändå tryggt att få synka mina vardagsrutiner med hans igen.

Kommentarer
Postat av: Frida

När det är bokmässa och vi ses vill jag höra allt allt allt allt!!!

Svar: Jaaa är så taggad på detta!! <3
rabarbersoffatevekeps.blogg.se

2014-08-30 @ 11:06:46
URL: http://dezdemonas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback