Balen.

Förra veckan var den konstigaste i hela mitt liv - studentveckan. På tisdagen var det bal! Lite såhär såg det ut:
Innan insläppet träffades alla i muséeparken för fotografering och så. Alla var så himla vackra (men mina vänner var såklart allra finast...)!
Jag och Johan var båda gröna och glada.
Vi försökte ta några klassfoton, men lyckades inte få ett enda när alla var med.
Därefter var det dags för röda mattan (antagligen både första och sista gången jag får gå på en sådan...).
Joel hade åtminstone roligt hela vägen!
Och ungefär här tar mina bilder från kvällen slut...resten av kvällen gick i alla fall till mingel, middag, dans och allmänt studentpepp. Väldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback