Saker som gör mig glad just nu:

- Jordgubbarna på stan kostar bara femton kronor kartongen, vilket gör att man kan äta nästan hur många som helst.

- Jag och Johan hittade den finaste bokserien om vilda växter i Norden på Myrorna för hundra kronor. Böckerna är från 1949, har vackra färgbilder och ska få pryda vår bokhylla till hösten.

- Jag har fått världens mest intressanta sommarjobb (även om det bara är för en liten del av sommaren). På uppdrag från Karlstads universitet åker jag med pappa till Norge i slutet av juli för att fotodokumentera hans senaste forskningsprojekt. Kommer bli så himla spännande!

- Jag kommer med största sannolikhet in på Arkitekt till hösten och kan knappt vänta på att få börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback