jag låter dig inte ge upp i väntan på ett mirakel. det kan rädda dig.



jag beställde hem bilder från fuji som jag fick på posten i torsdags. wihooo. bilder med djupa texter på, bilder med djupa motiv på, bilder på lisas konst och bilder på oss. underbart. vet inte riktigt vad jag ska gör med dom, men eftersom jag har börjat tänka så mycket på framtiden känns det skönt att kunna titta på dem och minnas alla fantastiska stunder vi har haft och kommer ha tillsammans.

igår firade vi att vi blivit klara med religionsuppsatsen med dubbelfika - först på håltimmen och sen på unos sjukt värda buffé. plus att erika bjöd - ännu mer värt! avslutade dagen med mys hos joel, tacos och film. fin dag helt enkelt. nu väntar nästa projekt - biologi b. party...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback