Hårdträning.


Familjen lämnade storstaden bakom sig och begav sig till nordvärmland på träningsläger. "Fota det söta trädet!" skrek mamma under en av skidturerna. Här är det.

Vårt vallateam gjorde ett bra jobb: vi överlevde...

...nätt och jämnt. Fredagen var värst. Av någon outgrundlig anledning fick jag för mig att åka en mil med längdskidorna på förmiddagen, springa en mil (med en uppförsbacke på 5 km) på eftermiddagen och ta en tur till gymmet däremellan. Träningsvärk. (Jag låter fortfarande som en pensionär när jag ska gå i trappor...)

Suddiga, glada och med en solkatt på näsan. Sportlovet kunde knappast ha fått en bättre avslutning ändå.

Kommentarer
Postat av: j

det var ett väldigt sött träd.

2011-03-07 @ 10:28:23
Postat av: k

"fota den söta tjejen i flätor!!!" ;) <3

2011-03-07 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback