stockholm

jag, kirsty och felicia åkte till stockholm i två dagar. vi hälsade på sara och julia, solade bland stockholmare som pratade om skivkontrakt medan de drack vin, gick på allsång på skansen, tittade på djur när det var mörkt och alla hade åkt hem, åt lunch på ett ställe där dom inte visste vad spaghetti bolognese är, och däckade i sängarna när fötterna inte pallade mer.
felicia försökte se ut som mig i mina shorts och solglasögon.

vi väntade på pendeltåget länge den enda gången vi inte behövde halv-springa.

vi beundrade utsikterna överallt uppe på djurgården.

malena ernman och kirsty hade kul på allsången.

vi såg sälar som gjorde konster i vattnet, påfåglar som skrek till varandra i träden, järvar som slog med svansen i vattnet, ugglor som nyss vaknat och en massa andra djur som inte gått och lagt sig än.

sist beundrade vi utsikten lite till innan vi tog oss tillbaka till spårvagnen och hem igen.

Kommentarer
Postat av: Kirsty

det var en järv!!!! uttern sov!;)

2011-07-24 @ 22:39:32
Postat av: f

Å alla dom här bilderna vill jag ha på min vägg i dalarna! Det var fina dagar och ni är så himla bra! ps. jag ser rätt brun ut YEAH!!!

2011-07-28 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback