kärleksudden och langos

idag åkte jag till sanne direkt efter att jag gått upp ur sängen. hon, solveig och jag tog med oss nybakta chokladbollar, saft i gammal rosévinsflaska och en kortlek över järnvägen till kärleksudden (ingen koll på vart namnet kommer ifrån). sanne spådde min framtid - jag och johan ska gifta oss och få två barn och han kommer vara snuskigt rik - och solveig och jag badade fötterna.
sen lagade jag och sanne langos, medan vi lyssnade på konstig kinesisk musik bl.a, och åt på hennes balkong med utsikt över gräddhyllan.
superfin dag, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: j

jag och lisa tittade på en karta och så sa jag "dit kan man åka" och pekade på en liten ö-liknande plupp. som ligger typ mittemot sanne. tänk om ni var där samtidigt som jag pekade där utan att vi visste det?

2011-07-27 @ 08:56:11
Postat av: Olivia

gud. vad. mysigt.

2011-07-28 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback