fina paket och muffins.

kirsty är här. vi skulle plugga, fast vi mest bara äter muffins och kollar fina pojkar & bra musik på facebook.

fick världens finaste överraskning när jag kom hem idag. det låg ett stort, grönt paket på sängen när jag kom in genom sovrumsdörren. i paketet låg en bok med texten "värt att lära sig" och inuti var det en massa fina låtar med ackord till, så att jag kan spela dom när som helst. puss på det.

vi var i fotsotudion idag och var kreativa. hjälpte lisa med hennes fotoprojekt till löfbergs lila. så inom en snar framtid kommer bloggen bli fylld med fina kaffebilder.

Kommentarer
Postat av: L

å fint! nu börjar arbetet med bilderna minsann och jag är grymt taggad! :D

2011-02-03 @ 19:42:19
Postat av: Olivia

Fina flickorrrrr också! :)

2011-02-03 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback