Vintern 2011.

Eftersom året tjugohundraelva snart är slut, tänkte jag bli lite nostalgisk och blicka tillbaka en årstid i taget. Vi börjar med den ovanligt långa vintern:

I julklapp fick jag ett kamerastativ och tillbringade sedan hela resten av jullovet med att släpa runt på det.

Jag åkte många kilometer längdskidor och fick galet mycket träningsvärk i armarna.

Tidiga morgnar med fint ljus fotades det med Joel och vi kom ofta till skolan med stelfrusna fingrar.

Vi hängde också en hel del i fotostudion med bland annat kaffebönor, korthus och skor på händerna.

Fikade och rullade runt i snön med Kirsty och Johan...

...och läste alla böcker jag kunde få tag på av Gunnar Ardelius. Snön ville aldrig smälta och ungefär såhär såg det första kvartalet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback