Stockholm.


I onsdags tog jag och Johan det tidigaste tåget till Stockholm för att snacka kemi på Kungliga Vetenskapsakademien.

Vi fick fina kort, men kände oss ändå lite felplacerade bland alla professorer och forskare.

Allt var så himla tjusigt! Här är matsalen.

Det var inte bara matsalen som var tjusig dagen till ära.

Som valigt är jag inte med på särskilt många kort eftersom det nästan alltid är jag som håller i kameran, men mitt hår kom i alla fall med.

Efter kemiseminariet myste vi i gamla stan, hittade största skivbutiken och satt länge på en restaurang vid T-centralen. Bra dag istället för skola så att säga.

Kommentarer
Postat av: j

det var bäst!(?) även om inte vi mådde det. och helt klart bättre än "världens värsta jobb".....

2011-12-03 @ 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback