sedan sist

27 juli - olivia skulle åka till barcelona. därför mötte jag henne på tågstationen två dagar innan så vi kunde äta glass och kolla på folk en sista gång innan hon åkte.
28 juli - vi tog våra cyklar till café överstens badplats. tog ett dramatiskt dopp (ambulans på andra sidan älven) och chillade i solen i några timmar.
29 juli - efter att ha stått vid en 200 graders varm ugn en dag då luften kändes nästan lika varm, bestämde vi oss för att åka och svalka oss vid en liten "badplats" på sjöstad. sedan tog vi våra cyklar tillbaka och njöt av våra mockarutor i skuggan. senare blev det pizza och dn-galan. dock såg vi inte så mycket friidrott utan försökte mest hitta louise i publiken.
31 juli - jag och lisa ville träffa louise när hon kommit hem från stockholm, så vi bestämde träff vid café översten (igen). bad och sol och prat. sen tog vi cyklarna till pressbyrån (söndag eftermiddag, så det mesta var stängt) och köpte oss en b&j som vi kämpade med att äta upp på sandgrundsudden medan en norsk kvinna kämpade med att få fina kort på änderna och fiskmåsarna som sprang runt på gräset. eftersom vi inte ville att dagen skulle ta slut åkte vi till mariebergsskogen och kollade lite på djuren innan vi begav oss hem.

Kommentarer
Postat av: L

mycket mycket bra dagar måste jag säga! <3

2011-08-08 @ 14:03:41
Postat av: kirsty

olivia har fixat haret!!! snyggt!!:)

2011-08-09 @ 13:56:59
Postat av: julia

jag rådiggar din blogg, den är verkligen jättefin! här ska följas! hur har du redigerat bilderna i det här inlägget? mycket fin effekt på dem!

2011-08-17 @ 19:16:58
URL: http://mothswings.blogg.se/
Postat av: amanda

tack va kul! det är faktiskt min och kirstys och lisas blogg som vi har tillsammans :) ja, jag har redigerat bilderna i photoshop, jättekul att du tycker om dom!!

2011-08-17 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback